Kontakt

Badet Wilanów
ul. St. Lentza 35A
+48 22 499 37 17
ksiegarnia@badet.pl

E-księgarnia internetowa jest prowadzona przez Badet Wilanów.

#

Koszty wysyłki

Do ceny towaru w koszyku należy doliczyć koszty przesyłki. Koszty te zależą od wybranej formy płatności i wartości dokonanych zakupów.

Koszty dostawy – do paczkomatu InPost

Przy wyborze płatności kartą lub przelewem: 12 PLN

Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości.

Koszty dostawy – przesyłka kurierska

 Koszt przesyłki kurierskiej wynosi

FORMA PŁATNOŚCI KOSZT PRZESYŁKI
Karta lub przelew 25,00 PLN
Płatność przy odbiorze (pobranie) 30, 00 PLN
Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości

Korzystamy z usług doświadczonych firm kurierskich, głównie Fedex, które zapewniają, że przesyłka zostanie dostarczona na terenie całej Polski na następny dzień roboczy po nadaniu (w przypadku mniejszych miejscowości – bywa, że 2-3 dni robocze). Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby skompletować i nadać zamówienie w ciągu 3-4 dni roboczych od dnia jego złożenia.

Odbiór osobisty

Jeśli nie chcą Państwo płacić za przesyłkę lub zależy Państwu na czasie, zapraszamy po odbiór zamówionych książek do naszej księgarni stacjonarnej w Warszawie, przy ul. St. Lentza 35a, w godz. 10-19 od poniedziałku do piątku, w soboty w godz. 12-17.

Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 7 dni od jego złożenia (lub o uprzednie uzgodnienie specjalnego, późniejszego terminu odbioru). Zamówienia nieodebrane osobiście do końca danego miesiąca kalendarzowego zostaną anulowane lub – po uzgodnieniu z klientem – wysłane pocztą (z doliczeniem kosztów przesyłki).

Prosimy o zamówienie książek na stronach internetowych i wybranie formy dostawy „odbiór osobisty”. Gdy zamówienie zostanie skompletowane, dostaną Państwo informację mailem lub telefonicznie, że książki są gotowe do odebrania.

Uwaga! Jeżeli jakiejś książki nie mamy na półkach księgarni stacjonarnej, możemy ją sprowadzić – potrzebujemy wówczas 3-4 dni robocze na skompletowanie zamówienia.

Mapkę i opis dojazdu do nas zamieściliśmy TUTAJ.

Wysyłka za granicę

W przypadku wysyłki za granicę koszty dostawy skalkulować trzeba indywidualnie – w zależności od wagi przesyłki i kraju przeznaczenia. 

Prosimy o kontakt mailowy z informacją o pozycjach, które Państwa interesują. Podamy informację o wadze i kosztach przesyłki.

W przypadku wysyłki za granicę, zapłaty dokonać można kartą płatniczą lub przelewem na konto bankowe. W przypadku płatności kartą podana kwota w PLN zostanie przeliczona na walutę karty po kursie Visa lub MasterCard z dnia rozliczenia transakcji.

W przypadku wykonywania przelewu z banku zagranicznego niezbędne będą dodatkowe dane do przelewu:

  • nazwa odbiorcy: Sonet
  • adres odbiorcy: ul. Bretanii 10, 05-500 Józefosław
  • pelny numer rachunku/ IBAN: PL 68 11402004 0000 3402 3701 8928
  • nazwa i adres banku : BRE Bank S.A. Retail Banking, al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź
  • kod BIC/SWIFT : BREXPLPWMUL
  • SORT CODE / numer rozliczeniowy : 11402004

Szczegółowe informacje o kursie, po jakim przeliczana będzie wpłata na złotówki, znaleźć można na stronach mBanku – proszę kliknąć tutaj .

Potwierdzenie zamówienia

Od razu po otrzymaniu nowego zamówienia wysyłamy e-mail na podany przez Państwa adres z prośbą o potwierdzenie dokonania zakupów. Dotyczy to przede wszystkim Klientów wybierających przesyłkę za pobraniem. Potwierdzenia można dokonać klikając na łącze znajdujące się w mailu. Zastrzegamy sobie również prawo do telefonicznej weryfikacji zamówienia.

Zamówienie, które nie zostanie potwierdzone może nie zostać zrealizowane.

Jeśli w ciągu 10 minut od złożenia zamówienia nie otrzymają Państwo maila od księgarni, prosimy o kontakt mailowy: ksiegarnia@badet.pl lub telefoniczny: 22 499 37 17.

Śledzenie przesyłki

W naszej księgarni Klient może śledzić aktualny stan realizacji swojego zamówienia. W tym celu prosimy o zalogowanie się do sklepu i wybranie opcji ‘Transakcje’.

Bardzo ważne jest, aby przy zamawianiu przesyłki podać wszystkie wymagane dane adresowe (telefon, e-mail), umożliwiające nam kontakt z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia. Aby uniknąć konieczności wpisywania wszystkich danych ponownie, przy kolejnych zakupach, polecamy skorzystanie z opcji rejestracji. Po zalogowaniu system automatycznie wypełni wszystkie pola adresowe lub umożliwi wybranie innego adresu z listy. Istnieje możliwość podania innych danych do faktury i innego adresu do wysyłki towaru.

Jeśli będą Państwo mieć jakiekolwiek wątpliwości, prosimy zapytać o status zamówienia za pomocą dostępnego formularza (w szczegółach transakcji jest opcja ‘Zapytaj o transakcję’), mailem: ksiegarnia@badet.pl lub telefonicznie: 22 499 37 17.                                  .

Klienci, którzy nie zarejestrowali się w księgarni, mogą sprawdzić status swojego zamówienia po kliknięciu na łącze znajdujące się w mailu wysłanym przez księgarnię.


Chcielibyśmy, aby kupowanie w naszej księgarni było proste i przyjemne. Jeśli mają Państwo uwagi lub propozycje zmian, prosimy o przesłanie ich na adres mailowy: ksiegarnia@badet.pl